Metni Büyüt Metni Küçült
29 Eylül 2009

Can Dündar'ın dudak dudağa yakalandığı sevgilisi İranlı çıktı

Gazeteci Can Dündar'ın "Su Samuru" adlı teknede öpüşürken HT Magazin objektiflerine yakalandığı sevgilisi İranlı oyuncu Taeis Ferzan çıktı.
Can Dündar'ın dudak dudağa yakalandığı sevgilisi İranlı çıktı 18 yıllık evli gazeteci Can Dündar'ın iki hafta önce Bebek’te ‘Su Samuru’ adlı teknede öpüşürken görüntülendiği sevgilisi İranlı oyuncu Taies Far zan çıktı. “Birini sevdim. Ve -suçsa bu- hesabını, vermem gereken tek kişiye, eşime verd m” diyerek aşkını kabul eden Dündar, sevgilisiyle geçen mart ayında katıldığı ‘Kürşat Başar’la’ adlı programda tanışmış.

HEM YAZIYOR HEM YÖNETİYOR

CAN Dündar’la Taies Farzan’ın tanışıklığı kısa süre sonra aşka dönüşmüş. Tahran doğumlu olan Farzan’ın ailesi İra n’dan Türkiye’ye sonra da Almanya’ya göç etmiş. Farsça, Türkçe, Almanca, İngilizce ve Kürtçe konuşan Taies Farzan, Özcan Deniz’le Kader dizisinde, geçtiğimiz yılda ‘Gölgesizler’ adlı filmde rol aldı. Yönetmenlik de yapan Farzan yazıp yönettiği kısa metrajlı filmle Los Angeles’ta ‘en iyi yönetmen’ ödülü almış.

“ALT DUDAK ÜST DUDAK AYRIMI YAPMAM”

TAİES Farzan’ın rol aldığı Gölgesizler filminde Hakan Karahan’la öpüşmesi olay olmuştu. Karahan’ın, “Ben kadınları üst dudaktan öperim. Ama Taies yüzünü çevirince alt dudağı geldi, donup kaldım” açıklaması üzerine Farzan şunları söylemişti: “Ben ‘alt dudak, üst dudak’ diye ayrımcılık yapmam, farketmez. İlk kez de öpüşmüyorum. Daha önce başka bir filmde seviştim hatta... Gerçi ilk kez biri çıkıp cesurca ‘Öyle bir öptü ki, repliğimi unuttum’ dedi, ama bunu ciddiye almadım...”

HT MAGAZİN-BARIŞ ENGİN

Yorumlar

semih istanbul | 30 Eylül 2009 00:42
Google'a "Taies Farzan" yazsanız, habere bu kişinin portesini de ekleyebilirdiniz:) Benden size bir fikir olsun.. Kolay gelsin.. Teşekkürler..
Col Ajani Emin | 30 Eylül 2009 02:31
Kan cekiyor herhalde. Can Dundar arkadasimizda esmer teni, siyah yagli saclari ve dusuk kaslariyla Pakistan-Hindiatan sakinlerine benzemekte.
Iran'ni arkadan kucaklayan komsulari olarak dudak dudaga olmasi normaldir yani.
esra | 30 Eylül 2009 22:09
çok güldüm col ajanı arkadaşın yorumuna aynen katılıyorum hint fakiri gibi bu adam yahu:))
hakan | 3 Ekim 2009 11:53
"can" coming soon
alma mustafanın ahını çıkar aheste aheste
hülya | 3 Ekim 2009 15:51
büyüklere masallar
masalımızın adı "CAN"
Can küçük bir çocukken elinde kalem mahalleye dadanan kızları kovalardı. sonra aradan yıllar yıllar geçti can büyüdü kocaman bir adam oldu. gazeteci oldu can, yazılar kitaplar yazdı, belgeseller çekti. iyi bir gazeteciydi can başarı ve dürüsttü ama ne olduysa oldu o hep kızdığı magazincilere özenip gazeteci-tarihçi kimliği ile "Mustafa" adında bir film çekti.
ya işte böyle mustafa filmler çekiyor , yazılar yazıyordu ama yinede yalnızdı, evinde, sırça köşkünde hep canı sıkılıyordu yalnız bir adamdı can.
can baktı olmayacak tekne sefası yapmaya karar verdi, sonra ne mi oldu denizin ortasında bir deniz kızı çıkıp geldi.
KISSADAN HİSSE: 1)insanın kendine yaptığını yedi düvel toplansa yapamazmış
2)kendine yapılmasını istemediğini başkasına yapmayacakmışsın, özelliklede bu ölmüş bir adam ve bir "ata" ise hiç!
my friend | 4 Ekim 2009 09:59
la yürü gidin herkeze karısmayın avrat hayatını yasıyo opüserek aq :)))
deste | 5 Ekim 2009 21:56
hülya hanım cok ayıp adam hesabını vermiş eşine zaten savunmuyorum ama kişisel hakarettte edilememeli byaptığı olay içim bulandırmıyor.bu adam genç kıza tecavüzmü etmiş,yada tekme tokat kızı dövmüşmü,buna ancak eşi yargılayabilir bizler sizler değil bu olayı cıkmadan önce tüm kadınların gözbebeği idi can bey şimdimi gözden düştü bu aladatma olayı hülya hanım sizinde başınıza gelebilir
hülya | 7 Ekim 2009 22:42
deste hanım
şunu başta belirtmeliyimki ben bütün kızların sevgilisi, genç kızların sevgilisi, kadınların sevgilisi gibi magazinel açıklamalara, kelimelere hiç katılmamakla birlikte ne can dündar ne de ünlü başka bir kişi benim için kadınların sevgilisi olmamaıştır.