Metni Büyüt Metni Küçült
22 Eylül 2010

Yılmaz Özdil Hürriyet'ten ayrıldı mı? Bomba iddia...

Hükümete muhalif yazılarıyla tanınan Özdil'in Hürriyet'te bugün yazı yazmaması akıllarda soru işareti yarattı...
Yılmaz Özdil Hürriyet'ten ayrıldı mı? Bomba iddia... Yılmaz Özdil'in bugün Hürriyet gazetesin'de yazmaması akıllara gazeteden ayrıldı mı sorusunu getirdi?

Hükümete muhalif yazılarıyla tanınan ünlü gazeteci sadece pazartesi günleri yazı yazmazdı.

Özdil'in neden yazı yazmadığıyla ilgili ne gazetede ne de internette herhangi bir açıklama yapılmadı...

Gelişmeler süperpoligonda olacak....

Yorumlar

haluk giray | 22 Eylül 2010 10:58
bekir coşkundan sonra hiç şaşırmadım geç bile kaldılar yuh olsun
murat yerlikaya | 22 Eylül 2010 11:16
çember daralıyor. Yaşanmaktan çıkarttı bu ülkeyi akp
servet köklü | 22 Eylül 2010 11:24
Emin Çölaşan, Necati Doğru
Bekir Coşkun, Yılmaz Özdil. Doğruları söylemeye devam
edin sonuna kadar sizinleyiz.Ülkemizi bu pis okyanus
ötesi bakterilerden temizliyeceğiz.SELAMLAR


gökhan kutlu | 22 Eylül 2010 11:48
yzarlar kısmındna yılmaz özdilide kaldırmış hürriyet.com............. be neyin işaretidir ne yapılmaya çalışılıyor bu ülkede??? gazetecilere alenen yapılan sansür yakında halkada iner sadece kadınlarımızın başını değil tüm halkın ağzınıda kapatırlar...
BENBEN | 22 Eylül 2010 11:56
EVRENSEL DEMOKRATLAR SIZI..OKYANUS OTESINDE KILERE BAKTERI DEMEK AZ....BUNLAR IHANET SEBEKELERI....AMA GUN GELIR HESAP VERIRLER INSAN MESLEKTASI ISTEN ATILINCA SEVINIR MI YAV...BU NASIL BIR DUSMANLIK...ADAMLAR ZIL TAKIP OYNAYACAKLAR NEREDEYSE...DEMEK ILERI VE EVRENSEL DEMOKRASI BU....FRANSADA SARKOZY,ABD DE OBAMA GAZETELERI ARAYIP YAZARLARINIZIN DIKKATINI CEKIN DESELER DILE DUDUK OLURLAR SONLARI GELIR..BIZ NASILBIR ULKEDE YASIYORUZ ?
ŞEKERKIZ | 22 Eylül 2010 12:08
Sabahları uyandığımda ilk önce esprileri ile ruhumu açan,YILMAZ ÖZDİL.BEKİR ÇOŞKUN yazılarını okuyordum,İlkönce BEKİR BEY,ARDINDA YILMAZ BEYİ KÖŞELERİNDE Göremeyince üzüldüm ve şok oldum.ARTIK HABERTÜRKÜ VE HÜRRİYETİ ALMAYACAĞIM.EVET DİYENLERİN BİR KEZ DAHA DÜŞÜNMELERİNİ ÖNERİYORUM,ARTIK VERDİĞİNİZ EVETLERLE HER YAPTIKLARINA BİR ANLAMDA DA ONAYLADINIZ.
ışıl | 22 Eylül 2010 12:18
demokrasi şimdi bu değil mi?? bertaraf etmek... çok güzel. teker teker bertaraf oluyoruz. demokratik bir lkede yaşıyoruz ya hani
Pamir Budak | 22 Eylül 2010 12:46
Ne saf bizim millet yahu. "Yılmaz Özdil sabah içledrini açıyormuş" Demokrasiyi sabahları öten horozun sesi sanan yanlışçılar. Yılmaz Özdil balonunu siz de yediniz demek ki... Yapay muhalif Özdil, kendine çalışan biri... Ne yazarlığı yahu, siz bir Çetin Altan yazısı ile Özdil yazısını karşılaştırın bakalım. Bir Fikret Bila ile karşılaştırın, Umur Talu ile karşılaştırın. Özdil Özkökve Çekirge'nin hemşerilik hegomanyası ile İzmir'den getirip Hürriyet'in huzurunu birlikte bozdukları Hürriyet elbisesinin çok büyük geldiği biridir
Ey sabah Özdil ile uyananlar, siz yarım yüzyılı aşkın yayında olan, dedenizin gazetesi Hürriyet'i almak alışkanlığı ile uyanıyorsunuz. Önünüze başka bir yazar konmadığı için ne bulursanız onu yiyorsunuz. Yılmaz Özdil
madem büyük yazar hangi memleket meselesini ele alarak hükümeti sarsmış söylesenize. Haaa gülmek istiyorsanız mizah dergilerini alın, bunu da mı düşünemiyorsunuz.
ETME BULMA DUNYASI | 22 Eylül 2010 12:57
Bekir Coşkun Hürriyet'ten kovulduğunda yerine kim getirildi? Bu hızlı kalem onun köşesine yerleşmekte en küçük tereddüt göstermemişti! Tıpkı bir zamanlar Cem Uzan'ın gazetesinde Genç Parti manşetlerini en küçük etik değeri gözetmeden hergün attığı gibi... Etme bulma dünyası derler ama yine de sansürcü kafaya tepki koyup, bu duruma üzülmemek mümkün değil!!!
Abuzer | 22 Eylül 2010 16:53
Sallamayın adamın yazısı yarın gazetede olacak. Mikserlik yapmayın...
mehmetbilgen | 24 Eylül 2010 12:38
e.çölaşan / b.coşkun / y.özdil.adam gibi adamlar.yazılarınızı yaşamım' ın sonuna kadar okuyacağım.saygılarımla.
zübeyde ortak | 29 Eylül 2010 13:15
eee doğru söyleyenn dokuz köy hesabı...yılmaz özdili nerde yazsa okunur sorun gazete değil,,sorun işine gelemeyen herkesi susdurmaya çalişan bu zihniyet

siz yeterki dogru olun,,kimse bilmesin
siz bilin doğruluğunuzu yeter..